// ۲۸ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۰۱

قیمت تلویزیون بندر گناوه تلویزیون های OLED اصلاً از LED استفاده نمی کنند. OLED مخفف دیود ساطع کننده نور است. هر پیکسل در تلویزیون OLED منبع نور خود است ، بنابراین می توان این تلویزیون ها را بطور قابل توجهی نازک تر از LED ها و QLED ساخت. از آنجا که هر پیکسل نور خاص خود را ایجاد می کند ، می توان آنها را خاموش کرد تا رنگ سیاه را نمایش دهد. این دو مزیت قابل توجه ایجاد می کند: OLED خونریزی نوری ندارد و تقریباً نسبت کنتراست بی نهایت دارد. بنابراین ، سطح سیاه در OLED به همان اندازه که در پلاسما بود ، تاریک است ، اگر نه تاریک تر.

برای مشاهده قیمت تلویزیون در بندر گناوه بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://hamyarikurd.ir/product-category/video-audio-entertainment/tv

OLED فناوری است که بحث قدیمی پلاسما را به ارث می برد. سوختن امکان پذیر است و همه OLED ها دارای صفحه جلویی شیشه ای هستند ، بنابراین تابش خیره کننده نیز امکان پذیر است. در مورد عمر OLED نیز بحث می شود ، زیرا این فناوری قیمت تلویزیون بندر گناوه ارگانیک است.
آیا UHD 4K از Full HD "پرتر" است؟

نامگذاری وضوح ممکن است گیج کننده شود ، به همین دلیل است که شخصاً ترجیح می دهم از آنها با نام عددی آنها استفاده کنم. خوشبختانه ، در این مرحله ، فقط سه قطعنامه در حوزه تلویزیون وجود دارد که باید نگران آنها باشید.

HD با نام مستعار 720p ، به تلویزیون هایی گفته می شود که دارای رزولوشن 1366 76 768 باشند ، به این معنی که 1366 پیکسل به صورت افقی و 720 پیکسل به صورت عمودی بر روی صفحه وجود دارد. هر زمان که وضوح در این قالب بیان می شود ، همیشه افقی x عمودی است. این اولین وضوح HD تلویزیون بود و اکنون معمولاً فقط در نمایشگرهای 32 اینچ و کمتر مشاهده می شود.

وضوح تصویر Full HD با نام مستعار 1080p ، معادل 1080 1920 1920 است. از زمان نگارش این مقاله ، تقریباً یک سوم تلویزیون های موجود در بازار از نوع Full HD هستند و بیشتر تولیدکنندگان بر روی ساخت تلویزیون های UHD تمرکز دارند.

UHD با نام مستعار 4K (و گاهی اوقات 2160p) ، دارای رزولوشن 3840 21 2160 است. این نباید با DCI 4K (4060 96 2160) ، که تقریباً فقط برای استفاده در پروژکتورهای چندرسانه ای و مانیتورهای رایانه استفاده می شود ، اشتباه گرفته شود. UHD مخفف تعریف فوق العاده بالا است و چهار برابر پیکسل تلویزیون Full HD دارد. دیسک های Blu-ray و محتوای جریانی رایج ترین منابع برای رسانه های UHD هستند و محتوای UHD بیشتر به طور مداوم اضافه می شود.

فن آوری های تلویزیون
HDR چیست و آیا به آن احتیاج دارم؟

HDR یا دامنه دینامیکی بالا ، فناوری است که رنگ های زنده تر و نسبت کنتراست بیشتری نسبت به دامنه دینامیکی استاندارد تولید می کند. در حال حاضر چهار استاندارد مختلف در بازار وجود دارد: HDR10 ، HDR10 + ، Dolby Vision و HLG. HDR10 بهبود خود را یک بار اعمال می کند ، در حالی که Dolby Vision و + HDR10 به طور مداوم در حال تجزیه و تحلیل و پردازش تصویر هستند. HLG از این نظر منحصر به فرد است که تنها فناوری است که با نمایشگرهای غیر HDR سازگار به عقب است و نیازی به فراداده ندارد. HLG عمدتا در تلویزیون پخش استفاده می شود ، در حالی که HDR10 ، HDR10 + و Dolby Vision برای محتوای Blu-ray و جریان استفاده می شود.
یک تفاوت مهم دیگر باید در اینجا ایجاد شود: تلویزیون های دارای HDR10 نمی توانند برای پشتیبانی از Dolby Vision به روز شوند زیرا فرمت Dolby به سخت افزار و گواهینامه آنها احتیاج دارد ، اما تلویزیون های Dolby Vision می توانند سیستم عامل خود را برای پشتیبانی از HDR10 به روز کنند. در حالی که HDR مطمئناً یک مورد نیست تصویر خوب ، هنگام مشاهده رسانه های سازگار با HDR ، البته در صورت جفت شدن با یک منبع سازگار با HDR ، مانند پخش کننده Blu-ray ، تفاوت قابل مشاهده ای ایجاد می کند. بله ، همه چیز در زنجیره سینمای خانگی شما برای مشاهده محتوای HDR باید با HDR سازگار باشد. این بدان معنی است که منبع ، دستگاه پخش و تلویزیون ، به علاوه گیرنده شما اگر در زنجیره سیگنال بین پخش کننده Blu-ray HDR و تلویزیون شما باشد.
چه موارد اضافی را باید جستجو کنم؟

فروشندگان بسیاری از وسایل را به روش شما پرتاب می کنند ، اما اساسی ترین چیزی که باید بخاطر بسپارید ورودی و خروجی تلویزیون ها است. شما می خواهید یک تلویزیون با حداکثر ورودی های HDMI داشته باشید - پس از همه ، اگر یک گیرنده ، دستگاه پخش DVD ، دستگاه رسانه پخش جریانی و سیستم بازی را متصل کنید ، می خواهید همه آنها از طریق HDMI برای بالاترین کیفیت تصویر موجود اجرا شوند. HDMI همچنین صدا را قیمت تلویزیون بندر گناوه از طریق همان کابل انتقال می دهد. و اجازه ندهید کسی شما را در مورد کابلهای HDMI فریب دهد - همه آنها با همان استانداردهای دقیقاً مشابه پروتکل ساخته شده اند ، و کابل 5 دلاری نیز به همان اندازه کابل 50 دلاری کار می کند. علاوه بر این ، یک مورد اضافی خوب دیگر داشتن خروجی صدای دیجیتال برای گیرنده سرگرمی خانگی است که در بالا ذکر شد. همچنین مهمتر شدن پورت USB برای پخش جریانی رسانه یا ذخیره سازی پرونده ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

علاوه بر آنچه در پشت تلویزیون باید جستجو کنید ، به دنبال تلویزیون های LED با قابلیت کم نور شدن محلی نیز باشید. کم نور شدن محلی فقط بخشهای خاصی از صفحه را کمرنگ می کند و قسمتهای دیگر را به شدت روشن می کند. این می تواند باعث بهبود کنتراست و تعمیق رنگهای سیاه و خاکستری روی صفحه شود. اگرچه این یک ویژگی خوب است ، شما اندکی حق بیمه پرداخت خواهید کرد و انصافاً ، ممکن است تفاوت را متوجه نشوید ، اما اگر به دنبال مجموعه ای هستید و دارای کم نور شدن محلی است ، این یک امتیاز مثبت است.
تلویزیون هوشمند چیست؟

تلویزیون هوشمند مجموعه تلویزیونی است که می تواند از طریق Wi-Fi داخلی به شبکه خانگی و اینترنت شما دسترسی پیدا کند. تلویزیون های هوشمند معمولاً با مجموعه نرم افزارها و برنامه های خود از قبل پیکربندی می شوند (به عنوان مثال تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند به برنامه ها و برنامه های Samsung Hub دسترسی داشته باشند). آیا تلویزیون هوشمند هنگام خرید یک مجموعه سازنده معاملات است؟ قبلاً وجود داشت ، اما با ظهور دستگاه های رسانه ای جریانی ، ممکن است مانند گذشته فریبنده نباشد.

دستگاه رسانه جریان چیست؟

تلویزیون و اینترنت شرکای کاملی هستند. با استفاده از هر دو دستگاه در یک دستگاه ، می توانید به اطلاعاتی بیش از آنچه که فقط با تلویزیون دارید می توانید دسترسی پیدا کنید. چندی پیش ، استفاده از اینترنت برای کار با تلویزیون شما به کابلهای در حال اجرا از رایانه شبکه به تلویزیون و استفاده از تلویزیون به عنوان نمایشگر ثانویه موقت نیاز داشت. سرانجام ، تولیدکنندگان تلویزیون تلویزیون های هوشمندی را تولید کردند که به شما امکان دسترسی به اینترنت قیمت تلویزیون بندر گناوه را از طریق گیرنده Wi-Fi داخلی می دهد. اما این مجموعه های جدید زیادی را بدون توانایی جالب در وب گردی باقی گذاشت.

دستگاه های رسانه ای جریانی مانند Chromecast همراه بود ، که یک دستگاه پلاگین است که هر تلویزیون با پورت HDMI را به یک تلویزیون مجهز قیمت تلویزیون بندر گناوه به اینترنت تبدیل می کند. با استفاده از رابط مینیمال کروم ، تعداد بیشتری از مشتریان می توانند از طریق Chromecast به اینترنت دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است